2 Haziran 2013 Pazar

İlginç Doğumgünü

Şimdi buraya doğum günü pastamdan bahsedeceğimi düşünmeyin.Size aldığım hediyeleri de fotoğraflayıp gösterecek değilim.Bendeniz 1 Haziran doğumludur.Artık bu tarih hepimiz için öncekinden daha önemlidir.Şimdi izin verirseniz bunları açıklayayım.

Son zamanlarda ülkemizin yaşadığı gelişmeler ile ilgili kısa ve öz konuşmak istiyorum dostlarım.Oturduğu yerden devlet kuran ve kurtaran biri olmadım.Ben her zaman salt gözlemlerime güvendim ve onları paylaştım.

İstanbulda yaşayan kadim dostum bugün bana şöyle bir mesaj geçti : ''Kardeşim,doğum günün şerefine biber gazımı yedim eve geldim.'' Bu beni çok düşündürdü.Ben hiçbir eylemde bulunmamıştım.Arkadaşlarım Kızılay Meydanlarını doldurmuşlardı.Doğım günümde beni ziyarete gelen bir dostum başından geçenleri anlatıyor çeşitli fotoğraflar gösteriyordu.

Bu yazıyı tasarlamak benim için çok zor oldu...

Çünkü dostlarım çeşitli bedeller ödemişlerdi,kimisi insanlara direkt yardım etmişti,kimisi protesto etmek için meydanları doldurmuştu,kimisi sosyal ağlardan istihaharat sağlıyordu.

Ben olayın dışımdaki bir insan olarak yorumumu yapmak istiyorum.

Meydana inmesem bile medyanun ''TAMAMIYLA SIFIR" olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.Haber alma özgürlüğümüzün de elimizden alındığını gördüm.Kendi adıma çıkaracağım en büyük sonuç budur...Herşeyden ve herkesten önce medya suçludur.

Bu olaylardan çıkarılacak öteki sonuçları da buraya yazarsam biber gazını sonuna kadar yiyen arkadaşlarıma haksızlık etmiş olurum.Burada söz bana düşmez,gerçekleri yerinde yaşayanlar konuşmalıdır.

Dipnot : Bu günlerde belki de okunacak en güzel kitaptır,not alın :


url.jpg



productDetails.aspx.jpg



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder